سفارش تبلیغ
صبا ویژن

oiliiran

نظر

لیفتینگ صورت راه حلی برای جوانسازی پوست...

 لیفتینگ پوست صورت  روشی است که برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست استفاده می شود. برای لیفتیگ صورت از جراحی و روش های طبیعی مثل طب سوزنی استفاده می شود که موضوع بحث ما در این گزارش جوانسازی و لیفتینگ صورت با طب سوزنی است.

 

موضوع طب سوزنی و زیبایی در چین، انگلستان، آلمان و فرانسه بحث جدیدی نیست ولی در کانادا و ایران نسبتا تازه است. طب سوزنی در مواردی حتی از نور لیزر (که بسیار بی عارضه و بی خطر است) نیز پاسخ بهتری دارد. نشانه های فیزیکی و جسمانی سالخوردگی در تمام بدن رخ می دهد، ولی این علائم در صورت به شکل بارزتری دیده می شود. عمل لیفتینگ، صورت را 5 تا 10 سال جوان تر از آنچه هست نشان می دهد. عمل لیفتینگ (کشش پوست صورت) معمولاً در افراد 60-40 ساله انجام می شود و البته در هر سن قابل اجراست، در این عمل با برداشتن چربی اضافی، سفت کردن عضلات زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن، نشانه های افزایش سن کاهش می یابد ولی به توصیه متخصصان زیبایی ، طب سوزنی یکی از بهترین روش های جوانسازی و لیفتیگ صورت است.

چه افرادی برای لیفتینگ صورت مناسب هستند؟

به طور کلی، کاندیداهای مناسب برای انجام این عمل کسانی هستند که چین و چروک زیاد و پوست شل و افتاده ای دارند. برای ارزیابی فرد می توان به نکات زیر توجه کرد:

 

1 – وجود یک چین عمیق از کناره بینی تا کناره دهان

 

2 – چین های عمیق در گونه ها و شلی پوست روی برجستگی های گونه

 

3 – شلی پوست، چین ها و ستون های عمودی یا چربی اضافی در گردن.

 

با عمل لیفتینگ صورت تمام مشکلات ذکر شده مرتفع می گردد، اما افتادگی ابروها، پوست و چربی اضافی در پلک بالا یا پایین، یا چین های دور دهان را نمی تواند رفع کند.

 

طب سوزنی حدود 1500 سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان سنتی اکنون به عنوان رمزی برای زیبایی در حال به دست آوردن محبوبیت های تازه ای است.

 

همانطورکه دوره های درمان مربوط به زیبایی صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمان های سنتی متمایل می شوند، زنان در نمایشگاهی به نام “دنیای زیبایی ژاپن” صف کشیدند تا طب سوزنی را امتحان کنند. فواید درمانی طب سوزنی زمان زیادی است که شناخته شده است.

 

تاثیرات طب سوزنی بر جوانی و لیفتینگ صورت

لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت، گونه گذاری طبیعی صورت، برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب، بزرگ کردن لب، بر طرف کردن جوش یا آکنه ی صورت و جای مانده ی جوش صورت و بدن، بر طرف کردن تیرگی و گودی زیر چشم و پف زیر چشم، بر طرف کردن پف زیر چشم، بر طرف کرد منافذ باز پوست و خالهای سیاه زیر پوست، بر طرف کردن لک های صورت، بر طرف کردن غبغب و افتادگی پلک برای بعضی از افراد.

لیفت صورت به کمک طب سوزنی مانند دیگر مسیر های درمانی که به این روش انجام می شوند، شامل استفاده از سوزن های مخصوص می شود. این سوزن ها در نقاط به خصوصی در پوست صورت وارد شده و سوراخ های ریزی را در پوست به وجود می آورند.

 

طب سوزنی را می توان به عنوان روشی ایمن برای زیبا سازی پوست در نظر گرفت. سوزن ها به صورت استراتژیکی وارد پوست شده و با به جریان انداختن گردش خون در پوست، به زیبا سازی و جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

 

با وارد کردن سوزن های مخصوص و بسیار ریز در نقاطی مانند کنار چشم ها، دهان، گردن و کناره های گوش ها می توان به صورت اساسی باعث ایجاد سفتی در عضلات صورت و کشش در آن نواحی شد.

 

علاوه بر این با ورود این سوزن های ایمن و ریز در پوست کلاژن سازی در صورت تقویت شده و به این ترتیب طب سوزنی علاوه بر لیفت صورت به ترمیم سلول ها و جوان سازی پوست صورت نیز کمک می کند، در حالی که عوارض جانبی خاصی را نیز به دنبال ندارد.

 

 

 

مزایای لیفت صورت با طب سوزنیبا به کار بردن طب سوزنی در راستای جوان سازی پوست می توان به وضوح آثار آن را روی صورت مشاهده کرد. در صورت استفاده مداوم از طب سوزنی، خطوط ریز دور چشم و روی صورت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این چین و چروک ها نیز کاهش می یابد و به این ترتیب پوست جوان تر می شود.

 

در ادامه نیز با تقویت و سفت کردن عضلات و ماهیچه های صورت باعث لیفت صورت می شود. علاوه بر این تحقیقات و بررسی نشان می دهد که طب سوزنی نه تنها در بهبود ظاهر سطحی موثر است بلکه می تواند به صورت عمقی تاثیر شگرفی را در کند کردن روند پیری صورت داشته باشد.

 

کاربرد این روش نه تنها منجر به زیبا سازی و لیفت صورت می شود بلکه از طرف دیگر نیز برای از بین بردن سموم، کاهش التهابات و تورم صورت و خارج کردن مایعات حبس شده در پوست مفید است. از این رو باز هم می توان گفت کارکرد این روش در سطح داخلی و خارجی است و باعث بهبود عملکرد اندام های داخلی نیز می شود.

 

تاثیرات درمانی این روش علاوه بر لیفت صورت، باعث بازگرداندن درخشندگی به پوست نیز می شود. این روش نسبت به سایر روش های موجود در زمینه زیبایی و جوان سازی پوست مانند جراحی مزایای دیگری را نیز شامل می شود.

 

برای مثال این روش خطرات و عوارض جانبی ناشی از جراحی را ندارد. جراحی خطرات و ریسک های مخصوص به خود را دارد، مانند خطر بیهوشی و خونریزی بعد از جراحی که همین موارد به علاوه هزینه های گزافی که باید برای جراحی بپردازند باعث می شود که بیش تر افراد در صورت آشنایی با طب سوزنی آن را ترجیح دهند.

زیبایی صورت و جوانسازی پوست

طب سوزنی یک روش سنتی است که بدون استفاده از هیچ دارو و دستگاهی می‌تواند باعث شادابی و جوانی پوست شود. چند روش طب سوزنی برای مشکلات پوست و زیبایی وجود دارد. روش‌های طب سوزنی چینی ، طب سوزنی غربی، طب سوزنی کره‌ای و دیدگاه‌های مدرن و فیزیولوژیک طب‌سوزنی نقش زیادی در موفقیت مقوله زیبایی دارد. هر چه اشراف پزشک به انواع روش‌های طب سوزنی بیشتر باشد و تمام زوایای ناپیدای فیزیولوژی بدن را بهتر بشناسد موفقیت درمان به مراتب بالاتر می‌رود.

 

برای داشتن پوست سالم چه عواملی مهم هستند؟

اعصاب آرام، داشتن تغذیه سالم، تنفس هوای مناسب ، نداشتن مشکلات گوارشی، نداشتن مشکلات تنفسی، کارکرد مناسب کبد، کارکرد خوب عروق خونی، تعریق به میزان متعادل و ... عوامل مهم در حفظ سلامت پوست هستند.

 

طب سوزنی چه کمکی به سلامت پوست می‌کند؟

طب سوزنی با تاثیر بر کارکرد روانی و ذهنی ، ایجاد خون‌رسانی مناسب و منظم پوست، اصلاح کارکرد کبدی، اصلاح جذب گوارشی، اصلاح شرایط تنفسی و ... عوامل موثر در پیری را اصلاح می‌کند و باعث تعویق پیری می‌شود.

 

طب سوزنی چقدر باعث پیشگیری از پیری است؟

طب سوزنی در افراد مختلف و سنین مختلف کارکرد متفاوتی دارد. ولی به طور میانگین روند پیری را بیش از 5 سال عقب می اندازد. در واقع کارکردهای جسمی و روانی آنقدر متعادل می‌شوند که پوست به کندی دچار چین و چروک می‌شود.

 

تاثیر طب سوزنی بر ساختار پوست چیست؟

طب سوزنی با افزایش خون‌رسانی پوست ، متعادل کردن رطوبت و چربی پوستی، بهبود خونرسانی عضلات زیر پوست، بهبود فاکتورهای رشد پوستی، متعادل کردن سایز روزنه‌ها و بهبود کلاژن‌سازی ساختار پوست را اصلاح می‌کند و پوستی کاملا جوان و طبیعی ایجاد می‌نماید.

منبع:طب سوزنی