سفارش تبلیغ
صبا ویژن

oiliiran

نظر

موهای آسیب دیده خود را باید با دو روش کلی، ترمیم کنید:

  1.   تغذیه مناسب

  2. ترمیم موهای رنگ شده به صورت موضعی

اولین و مهمترین چیزی که باید مد نظر داشته باشید، ترمیم موهای آسیب دیده با تغذیه مناسب است. باید مواد غذایی که حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی همچون زینک و آهن است را در تغذیه خود بگنجانید. بدن باید مواد کافی برای رشد و ترمیم موها داشته باشد.

دومین روشی که باید به کار بگیرید، استفاده از ترمیم کننده های موضعی مو است.  این ترمیم کننده ها می‌توانند انواع ماسک های خانگی مو  و محصولات مراقبتی باشند.

ماسک موی خانگی برای ترمیم موهای رنگ شده

استفاده از ماسک های موی خانگی به ویژه اگر کاملا با موهای شما سازگار باشد، روش مناسبی برای ترمیم موهای آسیب دیده است. ترکیب عسل و روغن زیتون، تخم مرغ و ماست، روغن نارگیل و روغن دانه کتان، آبلیمو و روغن نارگیل از بهترین ماسک های خانگی است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را تهیه کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که برخی از مواد خوراکی هم ممکن است باعث ایجاد حساسیت در پوست کف سر بشوند. از این رو پیش از استفاده از این ماسک ها، حتما با متخصص این حوزه مشورت کنید.

 

روغن ماکادمیا ترمیم کننده عمیق موهای آسیب دیده

یکی از بهترین ترمیم کننده های مو، روغن ماکادمیا است. ماکادمیا یکی از گران‌ترین آجیل‌های جهان است که روغن آن، برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده، فوق العاده است.

از آن جایی که روغن ماکادمیا به سرعت جذب مو می‌شود، نیازی نیست بعد از مصرف موهای خود را بشویید. فقط به خاطر داشته باشید که خرید روغن ماکادمیا تنها برای افرادی که شرایط استفاده از این روغن را دارند مناسب است. پیش از هر چیزی باید متخصص روغن تراپی شدت آسیب دیدگی موها را بررسی کند. روغن ماکادمیا به سرعت خشکی مو را برطرف می‌کند.  جذب بالای این روغن، از بهترین ویژگی‌های ماکادمیاست چرا که می توان در مصرف روزانه، بدون شستشوی موها، از آن استفاده کرد.